CopyRight| 2009 , NazTarin.Com

ساعت مچی جواهری رولکس فیک سلطنتی زنانه دخترانه 2020

womeniranfarsi

برای خرید ساعت مچی زنانه دخترانه مردانه 2021 خوب و با کیفیت باید چه کار کرد تا گول نخوریم 1400

 

برای خرید ساعت مچی خوب و با کیفیت باید چه کار کرد تا گول نخوریم 

خرید ساعت مچی زنانه دخترانه با کلاس 

 

خرید ساعت مچی زنانه ارزان از آن دست اقداماتی است که باید با دقت ویژه ای انجام شود. به دلیل وجود ساعت های تقلبی فراوان در بازار که به هیچ وجه از نظر ظاهری قابل تشخیص نیستند، امکان فریب خوردن هر فردی وجود دارد. با این حال با رعایت برخی از پارامترها می توانید امیدوار باشید که بهترین ساعت مچی را در محدوده بودجه ای که دارید خریداری می کنید.

در این مطلب تلاش شده تا به برخی نکات در مورد خرید ساعت مچی اشاره شود. البته پیشنهاد می کنیم قبل از مطالعه این مطلب برای انتخاب ساعت مچی با توجه به علایق و شرایطی که دارید، مقاله مربوط به آن را مطالعه کنید. مطالعه این دو مطلب در کنار هم می تواند به شما برای خرید ساعت مچی به صورت هوشمندانه کمک کند.

به برند توجه کنید

اولین نکته ای که باید در هنگام خرید ساعت مچی مورد توجه قرار دهید، توجه به برند است. اگر فروشنده به شما یک ساعت اورجینال می فروشد ،در نتیجه باید برندی مشهور داشته باشد. در این صورت می توانید با ییک جستجو ساده در اینترنت اطلاعات کاملی در مورد ساعت مد نظر پیدا کنید. این در حالی است که ساعت های مچی فیک با برندهایی مشابه برندهای اصلی، شما را فریب می دهند.

امروزه اینکه چگونه ساعت مچی اصل را از ساعت فیک تشخیص دهیم، موضوعی بسیار مهم و پیچیده است که باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد. با این حال ساده ترین روش برای بررسی و تشخیص ساعت اورجینال و اصل، بررسی برند ساعت در اینترنت است. البته توجه داشته باشید که ساعت های فیک، برندهایی بسیار مشابه دارند؛ در نتیجه در هنگام تایپ اسم برند دقت کنید.

در این میان ساعت مچی «های کپی» شرایط متفاوتی دارد. شاید برند این نوع ساعت مشهور نباشد، اما ظاهر و کیفیت قطعات این نوع ساعت بسیار شبیه به ساعت اصل است. خرید ساعت مچی «های کپی» نیاز به تجربه و دقت بسیار زیادی دارد که باید به صورت مجزا در مورد آن صحبت شود.

 

معرفی ساعت مچی جواهری زنانه دخترانه 

 

برای خرید ساعت مچی خوب و با کیفیت باید چه کار کرد تا گول نخوریم

 

قیمت ها را مقایسه کنید

تقریبا می شود گفت که مقایسه کردن قیمت ساعت مچی فیک کاری بیهوده است. چراکه این نوع ساعت ها به وفور در بازار وجود داشته و کیفیت هیچ کدام از آن ها مشخص نیست. بسیاری از ساعت های مچی فیک کیفیت خوبی دارند اما فروشنده آن را ارزان می فروشد و برعکس بسیاری از ساعت ها کیفیت بسیار بدی دارند و با قیمت بسیار گزافی به فروش می رسند. شاید جالب باشد بدانید که بسیاری از انواع ساعت مچی فیک نه به صورت تک یا عمده، بلکه به صورت کیلویی توسط فروشگاه های ساعت یا دستفروش ها خریداری می شوند!

حال اگر بخواهید ساعت مردانه «های کپی» و ساعت زنانه یا ساعت اورجینال بخرید، شرایط متفاوت خواهد بود. امکان مقایسه قیمت انواع ساعت اورجینال و های کپی در فروشگاه های مختلف چه فروشگاه های فیزیکی و چه فروشگاه اینترنتی وجود دارد. می توانید به خیابان هایی که در شهرتان به عنوان بورس ساعت فروشی شناخته می شوند مراجعه کرده و قیمت ساعت مچی مد نظرتان را بپرسید و با یکدیگر مقایسه کنید.

البته اگر وقت کافی ندارید یا حوصله گشت زدن در خیابان های شهر را ندارید یا اصلا در شهر شما چنین امکانی به دلیل کمبود فروشگاه های ساعت فروشی وجود ندارد، خرید اینترنتی ساعت بهترین گزینه است. می توانید با مراجعه به سایت های معتبر، قیمت ساعت مچی انتخابی خود را مشاهده کنید. یکی از ویژگی های خرید اینترنتی ساعت مچی این است که به راحتی به ویژگی های ساعت دسترسی پیدا می کنید و امکان مقایسه اجزاء ساعت های مختلف با هم نیز وجود دارد.

خدمات پس از فروش را مد نظر قرار دهید

 

وارد کننده مستقیم ساعت مچی زنانه مردانه چه کسانی هستند

 

بسیاری از فروشگاه های ساعت هیچ نوع گارانتی یا خدمات پس از فروش بر روی کالاهای خود ارائه نمی دهند. این در حالی است که خرید ساعت مچی بدون گارانتی یک کار اشتباه است. البته طبیعی است که مدل های فیک نمی توانند گارانتی داشته باشند. با این حال انواع ساعت مچی «های کپی» و اورجینال باید برای برخی زمینه ها گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه دهند.

 

 

برای خرید ساعت مچی خوب و با کیفیت باید چه کار کرد تا گول نخوریم

 

انواع برند ساعت مچی اسپرت 

 

 

دو مورد بسیار مهم که باید گارانتی شده باشند، موتور و رنگ ساعت است. وقتی قرار است هزینه زیادی برای خرید ساعت «های کپی» یا اصل کنید، در نتیجه باید از دوام رنگ ساعت مطمئن باشید. آسیب دیدن رنگ در همان سال ابتدایی نشان از بی کیفیت بودن ساعت دارد؛ البته موارد استثنایی نیز وجود دارد که نباید از آن ها چشم پوشی کرد. در نتیجه ساعت مچی باید حتما دارای گارانتی معتبر برای رنگ بدنه باشد.

موتور ساعت مچی نیز بهتر است گارانتی شده باشد. فرقی نیم کند چه نوع موتوری بر روی این محصول کار شده، در هر صورت انتظار کارکرد 1 ساله، انتظاری دور از انتظار نیست. پس بهتر است گارانتی 1 ساله موتور ساعت را نیز مورد توجه قرار دهید. اصلا یکی از روش های تشخیص ساعت اورجینال و «های کپی» از ساعت های فیک، داشتن یا نداشتن گارانتی است.

بدون بسته بندی شیک خرید نکنید

اگر قرار نیست یک بسته بندی شیک و جذاب برای ساعتتان تحویل بگیرید، پس بهتر است همین حالا روند خرید را متوقف کنید. اهمیت داشتن بسته بندی بسیار مهم است. فرقی نمی کند قصد هدیه دادن ساعت مچی را داشته باشید یا می خواهید ساعت را برای خود بخرید؛ در هر صورت باید ساعت مچی را در بسته بندی شیک و زیبا تحویل بگیرید.

به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید

نکته بسیار مهمی که رعایت آن کمک می کند تمامی نکات بیان شده در بالا رعایت شود، مراجعه به فروشگاه های معتبر است. برای خرید ساعت مچی حتما باید به فروشگاه هایی مراجعه کنید که اصالت و اعتبار آن ها تایید شده باشد. به ویژه اگر قصد خرید اینترنتی ساعت مچی را دارید، حتما به فروشگاه و داشتن مجوزهای لازم به ویژه e-namad توجه داشته باشید.

نويسنده: womeniranfarsi ? تاريخ: پنج شنبه 7 مهر 1399برچسب:خرید ساعت مچی خوب با کیفیت , ? موضوع: <-CategoryName-> ?

خرید ارزان قیمت ساعت مچی زنانه دخترانه با کلاس مارک دار 2020

خرید ارزان قیمت ساعت مچی زنانه دخترانه با کلاس مارک دار 2020
 
 


16,200,000 تومان

 

زنانه کلاسیک تمام استیل، قلب باز، اتوماتیک
 
 


19,500,000 تومان

 

زنانه کلاسیک اتوماتیک تمام استیل، نمایش تاریخ
 
 


11,600,000 تومان
زنانه کلاسیک تمام استیل، روکش طلا، برلیان دار، نمایش حالت ماه، الماس دار(Slimline Moonphase)
 
 


12,400,000 تومان

 

زنانه فشن تمام استیل، نمایش تاریخ، اتوماتیک، سنگ قیمتی داخل موتور، الماس دار، شاخص ذخیره انرژی، رنگ PVD
 
 


23,950,000 تومان

 

زنانه کلاسیک فشن تمام استیل، بلریان دار
 
 


23,950,000 تومان
زنانه کلاسیک تمام استیل، الماس دار، روکش طلا( Slim Line Mini )
 
 


17,900,000 تومان

 

مردانه کلاسیک ظریف با قاب گرد و بند چرمی گاو
 
 


7,250,000 تومان

 

زنانه کلاسیک ظریف با قاب گرد و بند چرمی گاو
 
 


5,750,000 تومان
زنانه کلاسیک تمام استیل گرد
 
 


8,900,000 تومان

 

زنانه کلاسیک تمام استیل صفحه مستطیل
 
 


7,450,000 تومان

 

زنانه کلاسیک تمام روکش طلای 5 میکرون صفحه مستطیل
 
 


7,950,000 تومان
زنانه کلاسیک تمام استیل، نمایش تاریخ، اتوماتیک، 25 عدد سنگ قیمتی داخل موتور، 8 عدد الماس داخل صفحه، Calibre FC-306
 
 


18,950,000 تومان

 

زنانه کلاسیک تمام استیل، هوشمند، قابلیت اتصال به گوشی های اندورید و IOS، نمایش هشدار ها و پیام ها، نظارت بر خواب، هشدارهوشمند، ساعت جهانی، دارای 8 عدد برلیان داخل صفحه ساعت
 

 

 
نويسنده: womeniranfarsi ? تاريخ: پنج شنبه 25 ارديبهشت 1399برچسب:خرید ارزان قیمت ساعت مچی زنانه دخترانه , ? موضوع: <-CategoryName-> ?

 

معرفی ساعت مچی جواهری زنانه دخترانه 2020

ساعت مچی Graff Diamonds Hallucination؛ یک تکه جواهر

گران‌ترین ساعت‌های مچی و جیبی دنیا

یکه تکه جواهر؛ این بهترین توصیف برای ساعت مچی زنانه «Graff Diamonds Hallucination» است که با قیمت ۵۵ میلیون دلار به‌عنوان گران‌قیمت‌ترین ساعت مچی دنیا شناخته می‌شود. این ساعت مچی اشرافی از ۱۱۰ قیراط الماس رنگی که روی بدنه‌ای از طلای سفید سوار شده‌اند تشکیل شده است و محصول برند لوکس طلا، جواهر و ساعت‌سازی انگلیسی «Graff» است.

۲. ساعت جیبی Graff Diamonds The Fascination؛ لوکس و شگفت‌انگیز

گران‌ترین ساعت‌های مچی و جیبی دنیا

دومین ساعت مچی گران‌قیمت دنیا نیز ساعت زنانه‌ی الماس‌نشان و اشرافی از برند لوکس «Graff» است. ساعت مچی «Graff Diamonds The Fascination» از ۱۳۵ قیراط الماس سفید و یک الماس ۳۹ قیراطی که به‌شکل اشک تراش خورده است و نقش صفحه‌ی ساعت را بازی می‌کند ساخته شده است. قیمت این ساعت شگفت‌انگیز و لوکس ۴۰ میلیون دلار است.

بد نیست بدانید که برند انگلیسی «گراف» به‌خاطر کیفیت منحصر‌به‌فرد جواهرات و ساعت‌هایش و استفاده از سنگ‌های گران‌قیمت و نفیس، نامی محبوب در سرتاسر دنیاست. این برند جهانی معتبر، مالک درشت‌ترین الماس‌های دنیاست و البته صاحب شرکت همواره در حال تلاش برای به‌دست آوردن الماس‌های بزرگ‌تر به درخواست مشتریانش در سراسر دنیاست.

۳. ساعت جیبی Breguet Marie-Antoinette Grande Complication Pocket Watch؛ تاریخ اشرافیت

گران‌ترین ساعت‌های مچی و جیبی دنیا

این ساعت با قیمت ۳۰ میلیون دلار، سومین ساعت مچی زنانه‌ی گران‌قیمت در میان گران‌ترین ساعت‌های مچی و جیبی دنیاست. این ساعت جیبی اشرافی محصول کمپانی ساعت‌سازی سوئیسی لوکس «Breguet» است که به نام ملکه‌ی فرانسه، ماری آنتوانت که از مشتریان پر‌و‌پاقرص این برند اشرافی بود ساخته شد.

کار ساخت این ساعت در سال ۱۷۸۲ توسط آبراهام لوئیس بریژیت آغاز شد و ۴ سال بعد از مرگ او در سال ۱۸۲۷ توسط پسرش به پایان رسید. ماری آنتوانت هرگز این ساعت را ندید، چرا که ۳۴ سال بعد از قتل او، کار ساخت ساعت تمام شد. این ساعت در اواخر دهه‌ی ۱۹۰۰ دزدیده شده بود که در سال ۲۰۰۷ پیدا شد. در سال ۲۰۱۴ قیمت این ساعت حداقل ۳۰ میلیون دلار تخمین زده شد و درحال‌حاضر در موزه‌ی «L.A.Mayer» نگهداری می‌شود.

۴. ساعت مچی Chopard ۲۱۰Karat؛ یک شاهکار هنری رؤیایی

گران‌ترین ساعت‌های مچی و جیبی دنیا

نام برند سوئیسی گران‌قیمت «شوپارد» به‌خاطر جواهرات و ساعت‌های رنگارنگ و شادش در تمام دنیا مشهور است. برندی که صاحبانش بر این باورند که برای تولید و ساخت مجموعه‌ای نفیس فقط باید از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد و المان‌ها استفاده کرد. اما گران‌ترین ساعت مچی دنیا یک شاهکار هنری رؤیایی و گران‌قیمت است.

«Chopard۲۱۰Karat» محصول لوکس این برند مشهور با ۲۱۰ الماس رنگی تزیین شده است که به «الماس‌های شاد» مشهورند، به‌طوری‌ که در نگاه اول بیشتر شبیه به دستبندی رنگارنگ و شاد زنانه است تا ساعت مچی! و البته صفحه‌ی ساعت، زیر انبوهی از الماس‌های رنگی و چشم‌نواز چندان به چشم نمی‌آید.

به همین خاطر شاید بهتر باشد که به این ساعت مچی به‌ چشم دستبندی جواهرنشان نگاه کرد تا ساعتی برای نشان دادن زمان. قیمت این ساعت مچی لوکس ۲۶ میلیون دلار است که آن را تبدیل به ساعتی منحصر‌به‌فرد در مجموعه‌ی گران‌ترین ساعت‌های مچی و جیبی دنیا کرده است.

نويسنده: womeniranfarsi ? تاريخ: پنج شنبه 25 ارديبهشت 1399برچسب:ساعت مچی جواهری زنانه دخترانه , ? موضوع: <-CategoryName-> ?

وارد کننده مستقیم ساعت مچی زنانه مردانه چه کسانی هستند

وارد کننده مستقیم ساعت مچی زنانه مردانه چه کسانی هستند

وارد کننده مستقیم ساعت

شرکت زینت پردازان اشرافی واردکننده مستقیم انواع ساعت مچی لوکس و خاص می باشد, و افتخار دارد اعلام کند آمادگی فروش عمده ساعت به همکاران در سراسر کشور را دارد. شما همکاران گرامی می توانید بدون مراجعه به مراکز عمده فروش ساعت و تنها با انتخاب مدل مد نظرتان محصولات را درب فروشگاه خود با قیمت مناسب تحویل بگیرید.

 

برندهای قابل ارائه در اشرافی

در این فروشگاه فروش عمده ساعت ها با مارک اصلی با بهترین کیفیت (90 درصد محصولات A++) صورت می گیرید که این برندها از معروفترین سازندگان ساعت جهان (ساعت رولکس, پتک فیلیپ, واشرون کنستانتین, هابلوت, پنرای, فرانک مولر, کاسیو, کارتیر, تگ هویر, اودمار پیگه و…) می باشند و خرید نمونه اصلی آن برای تمام اقشار جامعه فراهم نیست (به عنوان مثال ساعت ساب مارینر ROLEX قیمتی معادل 100 میلیون تومان دارد) از این رو همکاران گرامی می توانند با خرید از این نوع محصولات نیاز تمامی مشتریان خود را در هر سلیقه ای بر آورده کنند.

خرید عمده ساعت مچی

نحوه خرید عمده ساعت

شما عزیزان برای خرید عمده ساعت مچی از بین ساعت هایی که در فروشگاه موجود است و یا حتی در سایر فروشگاه ها دیده اید می توانید با تماس به بخش فروش هماهنگی های لازم جهت خرید محصول مورد نظر را به عمل آورید. شرکت اشرافی معمولا هر 120 روز ۱۰۰ نمونه جدید وارد می نماید و برای این کار در بخش بازرگانی از بهترین کارشناسان و البته خوش ذوق ترین ها استفاده شده تا مدل های وارد شده از کیفیت خوب و زیبایی ویژه ای برخوردار باشند.

واردات سفارشی ساعت

شما عزیزان همکار یا مصرف کننده می توانید با انتخاب محصولات مورد نظر سفارش خود را در این فروشگاه تکمیل نمایید و با توجه به کشور سازنده آن بین ۲۰ تا ۶۰ روز بعد سفارش خود را درب دفتر یا انبار خود تحویل بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان فروش اشرافی تماس حاصل فرمایید.

نويسنده: womeniranfarsi ? تاريخ: پنج شنبه 25 ارديبهشت 1399برچسب:وارد کننده مستقیم ساعت مچی زنانه مردانه , ? موضوع: <-CategoryName-> ?

ساعت های مچی زنانه در سال 2020 را بهتر بشناسید

ساعت های مچی زنانه در سال 2020 را بهتر بشناسید

در کنار موارد ظاهری یکی از مهمترین معیارها برای خرید ساعت، برند سازنده ی آن است. در رده بندی بهترین ساعت‌های مچی اسم برندهای سیکو، رولکس، فسیل، کاسیو، دیزل و… به چشم می‌خورد. برای آشنایی بیشتر نمونه‌هایی از هر برند را در ادامه مشاهده کنید.

بهترین برند ساعت مچی زنانه و مردانه 

برند رولکس ROLEX

رولکس از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ساعت مچی دنیا است و اولین بار سال 1905 در انگلستان ساخته شد. این برند ساعت از نظر قیمت در رده بالایی قرار دارد و خرید آن برای عموم مردم عملاً امکان‌پذیر نیست اما ساعت‌های این برند در نهایت دقت، جزئیات و کیفیت عرضه می‌شوند. رولکس بعنوان یکی از دقیق‌ترین و گران‌ترین برندهای ساعت مچی در ایران و در دنیا شناخته می‌شود. افرادی که علاقه زیادی به خرید ساعت مچی لوکس (لاکچری) دارند بهتر است نگاهی به انواع مدل‌های این شرکت قدرتمند سوئیسی بیندازند.
قیمت ساعت‌های رولکس از حدود 5000 دلار به بالا آغاز می‌شوند.

برند سیکو SEIKO

سیکو از پیشتازان تکنولوژی کوارتز در ژاپن است که در ایران طرفداران بسیاری دارد. این برند نیز هم از نظر کارایی و هم زیبایی از قوی‌ترین ها است و ساعت مچی مردانه و زنانه آن جز پرطرفدارترین اکسسوری ها به حساب می‌آید. سیکو مدل‌های خود را از حدود قیمت 45 دلار تا 2000 دلار ارائه می‌دهد.

برند فسیل fossil

فسیل از معروف‌ترین برندهای طراح اکسسوری در آمریکا است. این شرکت توسط دو برادر تأسیس شد که در ابتدا تنها کار واردات و فروش ساعت در آمریکا را انجام می‌دانند. در ادامه با به‌کارگیری بهترین طراحان جوان و خلاق این برند صاحب متنوع‌ترین ساعت‌های مچی شد. تا جایی که توانست چندین جایزه در این زمینه کسب کند و بین هنرمندان و افراد سرشناس طرفداران زیادی پیدا کند. کسانی که دنبال مدل ساعت مچی بازیگران زن هستند بهتر است به وبسایت رسمی آن مراجعه و انواع مدل‌های آن را مشاهده نمایند.
یمت مناسب این برند باعث شده یکی از محبوب ترین و پرفروش‌ترین ساعت‌های مچی در ایران باشد. بازه قیمت این برند از حدود 30 دلار تا 500 دلار است.

برند دیزل DIESEL

ساعت مچی‌های برند دیزل با شعار معروف «برای یک زندگی موفق» در رده بندی بهترین ساعت‌های مچی جای گرفته است. دیزل برند ۴۱ ساله ایتالیایی است محصولات این برند جز محبوب ترین اکسسوری ها به حساب می‌آید. بازه قیمت ساعت مچی برند دیزل بسیار متنوع و بین 60 تا 1000 دلار می‌باشد و با این بازه قیمت گسترده، همه افراد می‌توانند خریدار ساعت مچی‌های جذاب این برند باشند. این برند مخصوصاً برای افرادی که دنبال ساعت مچی مردانه برند با قیمت مناسب هستند گزینه مناسبی می‌باشد.

نويسنده: womeniranfarsi ? تاريخ: پنج شنبه 25 ارديبهشت 1399برچسب:ساعت های مچی زنانه در سال 2020 , ? موضوع: <-CategoryName-> ?

انواع برند ساعت مچی اسپرت کلاسیک زنانه مردانه شکیل 2020
 
دیزل DIESEL
ساعت مچی دیزل با شعار معروف «برای یک زندگی موفق» در رده بندی بهترین ساعت‌های مچی اسپرت جای گرفته است. دیزل برند ۴۱ ساله ایتالیایی است و ساعت مچی مردانه و زنانه آن جزء پرطرفدارترین اکسسوری‌ها به حساب می‌آید. بازه قیمت ساعت مچی مردانه برند دیزل بسیار متنوع و بین ۱ تا ۹ میلیون تومان می‌باشد و با این بازه قیمت گسترده، همه افراد می‌توانند خریدار ساعت مچی‌های جذاب این برند باشند.

انواع برند ساعت مچی اسپرت کلاسیک زنانه مردانه شکیل 2020

ساعت دیزل اسپرت مدل DZ۱۷۳۷ قیمت حدودی ۲.۷ میلیون تومان
برند امگا
برند امگا بیش از ۱۶۰ سال قدمت دارد. ساعت‌های این برند گاهی به اعماق اقیانوس‌ها سفر کرده‌اند و گاهی با کاشفان. بنیان‌گذار اصلی برند امگا، شخصی بود به نام لوئیس برانت که در ابتدا در کار ساعت‌های جیبی فعالیت می‌کرد. در سال ۱۸۹۴ دو پسر او یک انقلاب نوین در زمینه‌ی سیستم کنترل و قابل تعویض شدن اجزای ساعت پدید آوردند. ساعت‌هایی که دارای این طراحی انقلابی بودند تحت نام تجاری امگا وارد بازار شدند و سال‌ها بعد، در سال ۱۹۰۳، به دلیل موفقیت‌های بسیار زیاد برند امگا نام شرکت که در ابتدا جنرال واچ بود به امگا تغییر پیدا کرد. این آغاز رسمی برند بزرگ امگا بود.

بازه‌ی قیمت ساعت‌های امگا از ۱۰۰۰ دلار شروع می‌شود و تا ۴۴۰۰۰ دلار هم می‌رود.

در خرید ساعت مچی به چه نکاتی دقت کنیم؟/ بهترین مارک ساعت مچی مردانه و زنانه 2018-2019

ساعت مچی امگا مدل   Omega Constellation 27Mm Silver Dialبا قیمت 36 ملیون تومان

بهترین برند ساعت مچی زنانه و مردانه 2016-2017

علاوه بر ساعت های معرفی شده در لیست بالا برندها ذیل نیز به عنوان بهترین مارک ساعت مچی مردانه و زنانه در سال های 2016- 2017 معرفی شده اند.

برند سیتیزن

سیتیزن یکی از آن برندهای شگفت‌انگیز ژاپنی است. این برند از یک هسته‌ی مرکزی تشکیل شده است که یک گروه همکاری بین‌المللی ژاپنی‌اند و مرکز آن‌ها در توکیو مستقر است. آغاز فعالیت‌های این برند ژاپنی به سال 1918 برمی‌گردد. آن‌ها با نام موسسه‌ی تحقیقاتی شوکوشا شروع به تحقیق راجع‌به فناوری‌های محتلف ساعت کردند و رفته‌رفته به یکی از برند‌های معتبر ساعت‌سازی در جهان بدل شدند.

بازه‌ی قیمت ساعت‌های این برند بین 87000 دلار تا 7000 دلار است.

در خرید ساعت مچی به چه نکاتی دقت کنیم؟/ بهترین مارک ساعت مچی مردانه و زنانه 2018-2019

ساعت مچی سیتیزن مدل AN3614-54L با قیمت یک ملیون و نهصد هزار تومان

 

برند امپریوآرمانی Emporio Armani

«امپوریو آرمانی Emporio Armani» یک برند زیرمجموعه از برند ایتالیایی معروف به نام «جورجو آرمانی Giorgio Armani» یا به طور اختصار همان «آرمانی Armani» است. این برند توسط «جورجو آرمانی» در سال 1975 تاسیس شد. البته این برند فقط در زمینه ساعت فعالیت نمی‌کند. فعالیت جورجو آرمانی در اکثر زمینه‌های مد نظیر کفش، لباس، جواهرات، عینک، ساعت و دکوراسیون داخلی خانه است.

برند آرمانی محصولاتش را تحت نام‌ها و برندهای مختلف زیادی عرضه می‌کند. محصولات این برند همه‌ی سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد و افراد با بودجه‌های متفاوت می‌توانند از آن خرید کنند. بازه‌ی قیمت ساعت مچی امپریوآرمانی از 100 دلار تا 2000 دلار است.

در خرید ساعت مچی به چه نکاتی دقت کنیم؟/ بهترین مارک ساعت مچی مردانه و زنانه 2018-2019

ساعت امپریو آرمانی مدل AR11020 با قیمت دو ملیون هشتصد تومان

برند تیسوت

تیسو که در ایران به تیسوت معروف است، یک برند ساعت سازی لوکس است واقع در سوئیس. برند تیسوت در سال 1853 توسط چارلز-فلیسین تیسوCharles-Felicien Tissot و پسرش چارلز-امیل تیسوCharles-Emile Tissot در لو لوکلLo Locl  سوئیس تاسیس شد. این کمپانی در 150 کشور نمایندگی دارد و درمجموع 16000 مِلک دارد که نشان دهنده‌ی بزرگی و عظمت آن هستند.

در خرید ساعت مچی به چه نکاتی دقت کنیم؟/ بهترین مارک ساعت مچی مردانه و زنانه 2018-2019

مدل Tissot T-Race 2018 BO با قیمت 900 هزارتومان

نويسنده: womeniranfarsi ? تاريخ: پنج شنبه 25 ارديبهشت 1399برچسب:ساعت مچی اسپرت کلاسیک زنانه , ? موضوع: <-CategoryName-> ?

صفحه قبل 1 صفحه بعد