ساعت مچی جواهری رولکس فیک سلطنتی زنانه دخترانه 2020
CopyRight| 2009 , NazTarin.Com

ساعت مچی جواهری رولکس فیک سلطنتی زنانه دخترانه 2020

womeniranfarsi

وارد کننده مستقیم ساعت مچی زنانه مردانه چه کسانی هستند

وارد کننده مستقیم ساعت مچی زنانه مردانه چه کسانی هستند

وارد کننده مستقیم ساعت

شرکت زینت پردازان اشرافی واردکننده مستقیم انواع ساعت مچی لوکس و خاص می باشد, و افتخار دارد اعلام کند آمادگی فروش عمده ساعت به همکاران در سراسر کشور را دارد. شما همکاران گرامی می توانید بدون مراجعه به مراکز عمده فروش ساعت و تنها با انتخاب مدل مد نظرتان محصولات را درب فروشگاه خود با قیمت مناسب تحویل بگیرید.

 

برندهای قابل ارائه در اشرافی

در این فروشگاه فروش عمده ساعت ها با مارک اصلی با بهترین کیفیت (90 درصد محصولات A++) صورت می گیرید که این برندها از معروفترین سازندگان ساعت جهان (ساعت رولکس, پتک فیلیپ, واشرون کنستانتین, هابلوت, پنرای, فرانک مولر, کاسیو, کارتیر, تگ هویر, اودمار پیگه و…) می باشند و خرید نمونه اصلی آن برای تمام اقشار جامعه فراهم نیست (به عنوان مثال ساعت ساب مارینر ROLEX قیمتی معادل 100 میلیون تومان دارد) از این رو همکاران گرامی می توانند با خرید از این نوع محصولات نیاز تمامی مشتریان خود را در هر سلیقه ای بر آورده کنند.

خرید عمده ساعت مچی

نحوه خرید عمده ساعت

شما عزیزان برای خرید عمده ساعت مچی از بین ساعت هایی که در فروشگاه موجود است و یا حتی در سایر فروشگاه ها دیده اید می توانید با تماس به بخش فروش هماهنگی های لازم جهت خرید محصول مورد نظر را به عمل آورید. شرکت اشرافی معمولا هر 120 روز ۱۰۰ نمونه جدید وارد می نماید و برای این کار در بخش بازرگانی از بهترین کارشناسان و البته خوش ذوق ترین ها استفاده شده تا مدل های وارد شده از کیفیت خوب و زیبایی ویژه ای برخوردار باشند.

واردات سفارشی ساعت

شما عزیزان همکار یا مصرف کننده می توانید با انتخاب محصولات مورد نظر سفارش خود را در این فروشگاه تکمیل نمایید و با توجه به کشور سازنده آن بین ۲۰ تا ۶۰ روز بعد سفارش خود را درب دفتر یا انبار خود تحویل بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان فروش اشرافی تماس حاصل فرمایید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: womeniranfarsi ? تاريخ: پنج شنبه 25 ارديبهشت 1399برچسب:وارد کننده مستقیم ساعت مچی زنانه مردانه , ? موضوع: <-CategoryName-> ?